ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

ΠΥΡΓΟΣ- Παιδάκια κάνουν μάθημα μέσα στο κρύο στην αυλή ενός καφενείου γιατί δεν έχουν ιντερνετ στο σπίτι

 

Και μετά σου λέει… μάθε παιδί μου γράμματα με τηλεκπαίδευση!: Εικόνες ντροπής με 5 παιδάκια στο χωριό Πεύκη του δήμου Πύργου να προσπαθούν χωρίς ίντερνετ μέσα στο κρύο, στην αυλή ενός καφενείου με ένα κινητό να κάνουν μάθημα

Παιδάκια χωρίς ίντερνετ στο σπίτι κάνουν μάθημα μέσα στο κρύο στην αυλή ενός καφενείου

Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να διαφημίσει ως απόλυτα επιτυχημένο το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης στα σχολεία ελέω πανδημίας, η πραγματικότητα έρχεται να δείξει το ακριβώς αντίθετο, αποδεικνύοντας μάλιστα ότι, πέρα από την ελλιπή προετοιμασία για την νέα αυτή πραγματικότητα, εξακολουθούν να υπάρχουν μαθητές δύο ταχυτήτων. Είναι οι μαθητές ορεινών κυρίως χωριών αλλά και παιδιά αδύναμων οικογενειών που δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ, ούτε τάμπλετ, ούτε λάπτοπ για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα.

Οι εικόνες ντροπής που αντικρίζει κανείς στο χωριό Πεύκη του Δήμου Πύργου, με πέντε παιδάκια να προσπαθούν να κάνουν μάθημα μέσα στο κρύο, στον εξωτερικό χώρο ενός καφενείου -το μοναδικό που έχει ίντερνετ στο χωριό- και να μοιράζονται ένα… κινητό και ένα παλιό λάπτοπ -κι αυτά δανεικά- για να μπουν στην πλατφόρμα Webex του υπουργείου, είναι πραγματικά αδιανόητες.

Ο πρόεδρος της Τ.Κ. Πεύκης, κ. Γρηγόρης Ξουλεής, που ταυτόχρονα είναι και ο ιδιοκτήτης του καφενείου- ψησταριά του χωριού, του μοναδικού χώρου που διαθέτει ίντερνετ, όσο είναι εφικτό κάνει τα αδύνατα δυνατά για να βοηθήσει αυτά τα παιδιά. Μάλιστα, επειδή το μαγαζί του είναι κλειστό λόγω lockdown, φιλοξενεί τους μικρούς μαθητές σε έναν χώρο έξω από το κατάστημα. Τους έχει βάλει ένα τραπέζι, τους παρέχει ίντερνετ και τους έχει δώσει ένα δικό του παλιό λάπτοπ μήπως και μπορέσουν να κάνουν μάθημα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τρία από αυτά τα παιδάκια μοιράζονται κι ένα… κινητό!  

Αυτή είναι η εικόνα της τηλεκπαίδευσης όχι μόνο στην Πεύκη, αλλά και σε πολλά άλλα χωριά, όπως και σε αδύναμα νοικοκυριά. Το μόνο που ζητάει ο πρόεδρος κάνοντας μια έκκληση-ανάρτηση στο FB είναι να ευαισθητοποιηθούν οι υπεύθυνοι και να κινητοποιηθούν άμεσα, προκειμένου να μπορέσουν τα παιδιά να κάνουν μάθημα αξιοπρεπώς και να μην κάθονται μέσα στο κρύο. 

Γ. Ξουλεής: «Εγώ ντρέπομαι για την εικόνα αυτή των παιδιών»

Ο πρόεδρος της Τ.Κ Πεύκης κ. Γρηγόρης Ξουλεής μιλώντας στην Πρωινή για το θέμα που ο ίδιος ανάδειξε και που κατά συνέπεια αναδεικνύει την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζει το Υπουργείο Παιδείας το θέμα της υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης  αναφέρει:

“Το χωριό μας όπως εκτός από τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζει,  δεν έχει ίντερνετ και εγώ ως πρόεδρος της κοινότητας εδώ και ένα χρόνο έχω υποβάλλει αίτημα που μάλιστα έχει πρωτοκολληθεί για να αποκτήσει η Πεύκη  έστω σ το κοινοτικό κατάστημα, πρόσβαση στο διαδίκτυο το οποίο όπως καταλαβαίνετε ιδιαίτερα μετά τα επαναλαμβανόμενα lockdown αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Όλες οι δουλειές και η εξυπηρέτηση των πολιτών από το δημόσιο όπως και των αγροτών γίνεται διαδικτυακά και βεβαίως και το μάθημα των παιδιών μας του δημοτικού με την τηλεκπαίδευση αφού τα σχολεία έκλεισαν λόγω της πανδημίας. Απάντηση έως τώρα δεν έχω πάρει, παρότι απευθύνθηκα όπου μπορούσα και οι απαντήσεις που πήρα ήταν ότι κι άλλα χωριά δεν έχουν και περιμένουν τη σειρά τους για να συνδεθούν! Τα παιδάκια λοιπόν του σχολείου που πηγαίνουν δημοτικό στο Γούμερο, τώρα μένουν στα σπίτια τους στο χωριό και οι γονείς έχουν βρεθεί σε αδιέξοδο γιατί ούτε ίντερνετ υπάρχει για να κάνουν μάθημα διαδικτυακό, ούτε τάμπλετ έχουν! Το μόνο οίκημα του χωριού που έχει ίντερνετ είναι το δικό μου μαγαζί που είναι ψησταριά- καφετέρια και που τώρα είναι κλειστό με απόφαση της κυβέρνησης όπως όλα τα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Μη μπορώντας λοιπόν να βλέπω αυτήν την κατάσταση, έχω διαμορφώσει λίγο ένα χώρο έξω από το κατάστημα όπου τα παιδιά κάθονται μέσα στο κρύο πλέον να κάνουν μάθημα, τους έδωσα ένα παλιό λαπτοπ που είχα αλλά δεν φτάνει όπως καταλαβαίνετε και τα παιδιά έχουν και ένα κινητό. Με το ίδιο κινητό  προσπαθούν να κάνουν μάθημα τρία παιδιά μαζί! Αυτές οι εικόνες είναι ντροπή για όλους!! Πέντε παιδιά μεσα στο κρύο γιατί εδώ είναι ορεινά και σε λίγες μέρες θα κάνει ακόμα περισσότερο κρύο, να προσπαθούν να μάθουν γράμματα στο δρόμο με ένα κινητό!! Παρακαλώ όποιον ακούει να μεριμνήσει να έρθει γρήγορα ίντερνετ στο χωριό μας και να δοθούν τάμπλετ από το υπουργείο στα παιδιά. Εγώ ντρέπομαι με αυτήν την κατάσταση»!

ΠΗΓΗ: https://proini.news/eikones-ntropis-me-5-paidakia-sto-xorio-peuki-na-prospathoun-xoris-internet/
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ 
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ. 
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ 
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ  
1.0.  ΠΑΙΔΕΙΑ 
Η  Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων. 
Ο  σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο  του  πνεύματος  και  του σώματος είναι  υποχρέωση  την  Πολιτείας  η οποία  αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας. 


1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός  τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους  ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους. 

1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού  ους μέχρι θέατρα για παραστάσεις  μάθησης όπως μας κληροδότησαν  οι  προγονοί μας. Αυτό  σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα  έχουν  λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία.  Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.   

1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα.  Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.   

1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα  μπορεί  να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται  καθώς και φωνητικής έκφρασης. 

1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της  καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.   

1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο  εντός του σχολείου.   

1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών  από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί  τους.  Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική  ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που  να  μπορεί  να  καθοδηγεί  σκέψη  και  πράξη  σύμφωνα  με  το σχεδιασμό  που  κάνουν  για  να  εξυπηρετούνται  αλλότρια  προς  το Έθνος μας συμφέροντα και  συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).  

1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό.  Η Ελλήνων Πολιτεία  θα  καθιερώσει  μέσα  από  τις  δομές  της  συγγράμματα  τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις  αισθήσεις  και  γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της  νοητικής  διεργασίας  ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη.  Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.   

1.9. Θα  ενισχύει  η  Παιδεία  την  δημιουργική  φαντασία  και  την  κριτική ικανότητα  για  κρίση  γιατί  ο  αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής»  σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται  αντιληπτό  μέσω  της    νοητικής  διεργασίας  ως  αληθινό  και υπαρκτό).   

1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.   

1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα  της  Πολιτείας  μας.    Θα  καθιερωθεί  η  αληθινή  θεϊκή  μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο  της Φιλολογίας.   

1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν  οτιδήποτε  χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου  όπως  πραγματικά  αληθινά φάρμακα  τα  οποία  δεν  θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για  το κέρδος παρά τις  βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του  ανθρώπου.   

1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι  πάντα σε απόλυτη συνεργασία  με  τον  παραγωγικό  ιστό  της  Πολιτείας  ώστε  κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας. 

1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».   

1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.  Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο  Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς  αυτών.  Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να  υπερβαίνουν  κάθε  προσωπική τους  ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση  για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους  επιβραβεύει για τα  αποτελέσματα  της  μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού  Συστήματος, των γνώσεων, της κριτική ικανότητος  των  εκπαιδευόμενων  αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε  Έλληνα Ιθαγενή  εκπαιδευόμενου  καθώς και την προσωπικότητά του.  Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ BLOG:

ΤΗΛ 6937248098, 6982105623, 6971569944

ΕΜΑΙΛ: esy.perifereiaaigaiou@gmail.com

FACEBOOK Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ

TWITTER Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ INSTAGRAM Ε.ΣΥ. Κ.Π.Δ. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:
https://www.eurovouli.gr
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ”
http://politikosforeas.e-sy.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΗ Ε.ΣΥ.
http://www.e-sy.gr
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ http://600dis.oramaellas.gr
50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ http://cyprus.oramaellas.gr
ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ
http://dimoi.oramaellas.gr
ΠΡΟΣΟΦΟΡΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ Τ.Χ.Σ.
http://txs.oramaellas.gr





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια